Lama Island - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Lama Island - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Lama Island

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

02 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Vandaag naar Lama eiland geweest en dat is wel mooi. Klein straatje met vis restaurantjes, nog even een kreeft gegeten. Beetje rond gelopen maar heb een beetje last van mijn blessure in mijn knie vanwege het vele lopen. Mooie vogels en vlinders maar wederom zwaar bewolkt. Ben nog naar soho (hippie/trendywijkje) geweest en wat inspiratie opgedaan. Leuke galleries gezien. Nog anderhalfuur in een oud engels dubbeldektreintje gezeten. Bovenin de Hippo geweest maar helaas geen uitkijkpunt. Ik val weer van de ene verbazing in de ander. Alle dingen dingen die hier ziet schieten van het ene uiterste naar het ander. Het paarden racen is hier nogsteeds populair, die zaken staan bom vol. Maar gokken in azie blijft altijd in. Als ik iets vraag aan mensen, wijzen je gelijk de weg. Nog even wat snel gegeten, mijn tafel genoot was nog veel sneller zonder hallo of gedag te knikken. Zo gaat dat hier. De mensen en hun bestaan, kinderen, oudjes, mooie en minder mooie mensen. Echt weer een te gekke indruk die stad maar ben eigenlijk ook wel weer blij straks te vertrekken. Heb met Alex en Anna afgesproken om naar die lichtshow te gaan aan de boulevard. Was aardig maar niet spectaculair. Daarna nog wat gedronken in de irish pub en nu heb ik ze mee genomen naar mijn internetruimte waar je ook een biertje kan bestellen. Gezellig met zijn drieen naast elkaar, haha. Ik heb wat problemen met mijn euro en creditcard. Redelijk frustrerend maar met wat bellen met de bank thuis hoop ik eruit te komen. Morgen nacht een paar uurtjes slapen en dan vlieg ik de 4e naar Jakarta. gr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 16839

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: