Mong Kok - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Mong Kok - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Mong Kok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

02 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Dit is een buurt en maar twee haltes met de metro van mijn guesthouse. Hier stikt het van de drukke straten vol mensen en winkels, shoppingmalls etc. Liep ook nog door het park waar zo'n chinese draken dans show was. Ik werd een beetje moe dus heb mijn voeten even lekker laten masseren. Ben aan de waterkant geweest in de city hall. Dat is een groot goud gebouw wat lijkt op legoblokken. En met een waanzinnig uitzicht. Darr zie je het hoogste gebouw van HK, maar dat is nog niet af. Je valt van de ene in de andere verbazing. Ze verpakken hier gympen in plastic voor de hoeveelheid handen. Ik liep over een vis markt en het leek wel een groothandels markt. Schilpadden en kikkers etc. Ik kreeg even genoeg van al die drukte en ben terug naar de guesthouse gegaan. Ik verblijf boven een markt, waar ze allemaal illegale gsms en horloges verkopen. Ik had net wat geslapen en ben om 23uur nog de straat opgelopen en kwam twee engelse tegen die ik herkende van het vliegveld. Alex en Anne, gezellige mensen, we zijn samen naar de waterkant gelopen waar de skylineview is. Na weer veel gelopen te hebben stelde ik voor een taxi terug te nemen en te betalen (they are on budget). Toch hebben we nog in een lounche restaurant nog wat gedronken in een flink hoog gebouw with a nice view. Morgen misschien nog met hun naar de lichtshow van die skyline. Ik kan trouwens in mijn gang internetten. Het is nu 2 uur en tijd voor bed.

  • 01 Maart 2009 - 17:25

    Johan:

    hoi, ik merk dat het laat naar bed gaan een flink gat in je budget slaat. Wij staan hier jaloers te wezen aan onze Oude Maas skyline. Als de crisis niet binnen twee weken voorbij is komen wij eveneens naar Java. Reserveer voor mij vast een brommertje!

    groet van mam en mij

  • 01 Maart 2009 - 19:25

    Mick:

    Het is zondagavond, je weet het misschien nog wel... de avond voordat je weer moet werken.... bleh, ik denk dat je ook voor ons een brommertje moet regelen! x

  • 02 Maart 2009 - 12:03

    Jean-Bart Hebbenaar:

    Ha die Benz... regel voor jezelf nou ook een brommertje want dat scheelt weer in
    1. Voetmassages
    2. taxichaffeurs
    3. Neppe IWC horloges!

    geluk in HK!

  • 02 Maart 2009 - 15:44

    Ineke Johan:

    lama isle, het eerste wat wij hier tegen komen is Goeree en Overvlakkee. Wij eten van die onbetaalbare garnalen, weet je nog. Niet ff beetje kreeft. Heb net geluisterd naar een nummer van Sophie' Wind took my sail'.
    Ingeval het bankprobleem niet wordt opgelost, horen we het.
    Verder blijven we benieuwd waar de wind jou heen voert. We adviseren, eerder wat te reven dan er zeil bij te zetten.

    we doen ook aan hotmail,maar ik krijg geen sjoege, ontvang je dat wel

    Geniet jongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 16837

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: