bluetooth - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu bluetooth - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

bluetooth

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

12 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Tuurlijk mijn toetsenbord valt uit,jammer de verhalen worden vanaf nu korter. Want de apparatuur laat het weer eens afweten, go dat is dan het fijne overeenkomende met thuis, zucht. Wel weer even wifi. Dus moet het er even van nemen. Vandaag naar hidden ballet geweest, ook weer een bijzonder stuk met geisers en met de ena grootste geothermale grot ter wereld. Daarna naar door dat rots gebied geklauterd inderdaad tot aan je middel in warm water en met een fotosessie onder een warme waterval. En 50 km met zo'n waterjet aangedreven speedboot spinnen op en neer over de grootste rivier van new Zeeland. Was echt cool, en ook echt iets voor Petra met dat warme water;-). Knap aan de prijs allemaal maar wel weer een onvergetelijke herinnering. Nu gaan we richting de coromandel in het noorden, allemaal mooie stranden, snorkelen, dolfijnen etc. We zijn vandaag gestrand in Tauranga aan de oostkust, dure appartementen aan een mooi lang strand. En bij een groene berg in zee. We kunnen aan beide kanten zonnen. Ben benieuwd naar de zonsopgang. We zijn van plan om de coromandel in een dag of drie te doen en dan heel snel naar beneden naar het zuid eiland. Want anders wordt het kortdag voor het zuiden. Tot snel

• 14 Maart 2014 - 08:10

Mick:

Hey Bem en Peet, Hier een vrijdagochtend berichtje.... doen jullie wel elke dag 10 minuten even een rustmomentje inlassen? Ff tegenover elkaar zitten en elkaar aankijken in volledige stilte... Zen.
    Wat een heerlijke stories. Ben benieuwd naar de warme waterval foto's!
    Bizar joh, die krekels! Dat zijn mooie dingen.

Het is mistig in Rotterdam, de Boompjes is verdwenen.
    Het plantje (wat aan het plafond hangt) in jullie studeerkamertje is echt te treurig... ik krijg 'm denk niet meer aan de praat. De rest babbelt nog.
    Straks naar Zwijndrecht, pap moet op pad en ik ga lekker chillen met mam en Fred.

Gozer en gozerin, veel moois!
    x