ATM - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu ATM - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

ATM

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

27 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Leuk hoor die geldautomaten hier. Ik heb er nu een (de enige hier)gevonden die geen credit en euro pas accepteerd. Volgende trip neem ik zeker een visa! Bij een hotel kan je ook wat regelen alleen verdienen zij dan 10%. Ik las net op nu.nl over die dambreuk in Jakarta, erg. Voor de rest geen schokkend NLnews. De afgelopen dagen was het hier aardig druk een een hoop feestjes. Bijna iedereen die ik heb ontmoet is weg. Ook niet zoveel zin meer om druk te doen. Regen vanmiddag, wat moet ik nou? Grapje, even wat eten en internetten. heb mijn eetlust weer terug en ben bijna de oude. Schoot me nog even te binnen, hier is geen politie. Een parkeer boete kost hier 9 euro. Brommer rijden v.a. 16 of 18 jr. Maar waar geen politie is zie kids volop rijden. Ma je Ipod heeft een accu probleem, dat merkte ik thuis al! Af en toe knalt hij gewoon uit en dan gaat hij ook niet meer aan. Hij doet het nu alleen nog in het stopkontact. Aangezien dat ik dan niet op mijn balkon kan zitten en mijn muziek mis ben ik naar een heel leuk winkeltje gegaan. Ik kocht daar een stekker, stekkerdoos en een kabel van 8 meter. Samen met een man het daar even aan elkaar gekoppeld en hatsekidee. Hoop dat het nog garantie is. Blijf hier nog 5 dagen denk ik, lekker rustig. Morgen of overmorgen duiken, wakeboarding zoiets? Ik spring zo weer is de zeeeeeeeee.

  • 27 Maart 2009 - 08:01

    Mick:

    Alles voor de muziek he?
    Lekker hoor, beetje hangen aan zee... echt genieten, niks hoeven...
    ben je al tot een inzicht gekomen?
    Word je een relaxgoeroe nu?

    Mis je, je zux

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 16796

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: