Balibelly - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Balibelly - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Balibelly

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

25 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Ja hoor ik heb hem dus toch gekregen, en bedankt. Ben toch wel wat gewend maar kreeg zo. een knetter hete salade en die deed de das om. Ben er redelijk van onderste boven geweest, heu. De afgelopen dagen dus erg rustig gedaan. Eevbn wat anders. Ik heb nu al zoveel vrouwen en mannen hier gezien met moedervlekken, met een partij haar eruit. Is dat een teken van schoonheid hier? Durf het niet te vragen en wil er ook niet naar kijken. Er zijn hier erg veel zwerf katten met geen normale of geen staart. Nou gaan er allerlei verhalen rond zoals, de staart heeft een eigen wil, of ze eten het hier maar ik geloof dat ze echt zo ter aarde komen. Er zijn hier geen auto's en brommers. Lekker rustig maar wel paardjes met een karretje erachter die als gekke rijden. Dus toch af en toe opzij springen. Ik huur al 5 dagen een fiets anders loop ik die zelfde weg 100x. Onder weg vragen ze herhaalde malen of ik wiet/ cocaine/ room/ magic muschrooms wil. Redelijk aanbod maar houd het maar bij de bintang. Die ik de afgelopen dagen ook maar heb laten staan. Ik zit nu in Flush bungalow's, heel fijn plekje. Aan zee en met een balkon. Slaap in een bamboe tweepersoonsbed zo'n hemelbed met een klamboe, alleen Dashima ontbreekt. Ze komen elke dag regelmatig vragen hoe duur het is, dus een gewild optrekje. En dan zit ik daar op mijn balkon met twee opgeslagen deuren voor een prikkie van 9 eur per dag. Angela heeft Graham ontmoet een canadese piloot, aardige gast wel. Mooi dan brengt de frequentie wat lager om af te spreken. Best gezellig hoor maar ook niet te veel. Ze is wel erg aardig, kwam me even opzoeken toen ik het slecht had. Gisteren met hun op pad geweest en vandaag met een hele club gaan snorkelen om die eilanden. Was erg mooi, schilpadden gezien en flinke. De Finse dames zijn vertrokken en de rest van de mensen vertrekken bijna allemaal vrijdag. Het wordt jammergenoeg heel druk nu vanwege die hindhu dag op Bali morgen. Niemand mag daar dan de deur uit, gezellig. Je kan dit eiland in twee uur rondlopen maar ben er nog niet aan toegekomen. Gek genoeg maak je soms een afspraak en dan moet je toch nog opschieten terwijl je de hele dag tijd hebt. Ben gewoon de datum, dag en de tijd even kwijt, dat is vakantie. Gisteren met hun een movie box gehuurd en Yesman zitten kijken. De derde dvd deed het het best, weer vroeg naar bed. Op dit eiland is alles een stuk duurder. Een massage is zo'n 10 euro, en mijn fiest na stevig onderhandelen 10x zo duur dan in Pangandaran. Maar de hotels en de bintang zijn redelijk stabiel. Mick super bedankt voor het lenen van je mask, gebruik h'm elke dag, 10m lopen en dan sta ik met mijn voeten in kristal helder water! Ga straks met Graham wat drinken en dan naar de Irisch pub daar vanavond het feest. Daarna ga ik alleen nog maar ontspannen denk ik. Dus blijf nog even in het paradise.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 16781

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: