Het Paradise - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Het Paradise - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Het Paradise

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

22 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

In Lembongan nog lekker gegeten met Mira en Jenny (van het duiken) uit Finland. Za. zouden we samen een boot kunnen nemen, rechtstreeks naar Pandangbai. Ik heb water in mijn linker oor en het kan er niet uit, heb dus nu een waterhoofd, haha. Ik stond de volgende ochtend op en toen kreeg ik te horen dat ze mijn kamer alweer hadden verhuurd , ik moest eruit. Luxe hoor voor daar, als het druk is moet je namelijk aangeven hoe lang je wilt blijven. Ik besloot meteen naar Gili Trawangan te gaan. De fruitbood ging niet dus moest met de ferry 1,5uur, minibus 1uur, ferry 5uur. Op Lombok afgezet en weer een uur in een busje, de laatste ferry was al weg. Dus moesten we daar in een hotel tenzij ik bij hun een duikdag zou boeken dan kon ik nog met een prive bood naar Gili Trawangan. Allemaal eigenbelang voor dat boekingbureau, maar ze zeggen niks van tevoren en iedereen brengt je ook naar een plek van een vriend die weer dan zaken kan doen met jou. Heb daar een enorme hekel aan want wil mijn eigen ding doen wanneer en wat etc. Heb het toch maar gedaan na 12 uur reizen voor eigenlijk 40 km dwarsweg. Met een klein bootje in het pikke donker naar dat eiland gevaren. Was wel leuk tussen stikveel vissersbootje met olielampen. Goed dat ik hem nog even waarschuuwde anders hadden we er nog een geraakt. Nog even wat over de locals, die pleuren echt alles op straat en in zee, iedereen??? Welkom to paradise. Een redsnapper en een Bintang, prima hier. Gelijk een feestje die avond en wat gezellig lui ontmoet. De volgende dag bij het zwembad gezeten en gelezen. Kwam Angela (oostenrijkse) tegen en de hele dag mee opgetrokken. Zij is hier al twee weken, voor de rust ivm stressjob thuis. Weet dus ook alle goede dingen. Het stikt hier van de scandinaviers btw. Gisteren avond wat gegeten met Angela. In de irishbar kwam ik die finse dames ook weer tegen. Zat aan de bar tussen 8 vrouwen voelde me net even als thuis,uch. Vandaag lekker uitgeslapen en aan het strand gelegen en gesnorkeld. Echt mooie witte stranden, knetterhelder water en palmbomen, wat een feest. Heb een prima kamer maar geen wasbak. Heb toch maar voor een ander hotel gekeken. Ben net even naar de dokter geweest voor mijn oor. Hij zei dat mijn oorsmeer hard is, met een klein gaatje daarin waardoor het water er niet uit kan. Moet oordruppels blijven gebruiken en dan bij een dokter het laten uitspuiten, kan ook thuis. Hoor alleen soms piepen en geluidjes. Mag gelukkig wel duiken. Ga morgen met die meiden snorkelen en schilpadden kijken o.a.. We gaan dan met een boot naar verschillende spots rond deze eilanden. Ik blijf hier verlopig wel dit is namelijk goed vertoeven hier. groeten

  • 22 Maart 2009 - 11:17

    Noor:

    Heeej! Je kan weer deze kant op komen hoor, ook hier lekker zonnetje inmiddels. Gister met de halve Aegidiusstraat zitten 'stoepen'! Heb al zin om met je bij te kletsen!
    X

  • 23 Maart 2009 - 09:26

    Mortega:

    Hey Ben klinkt allemaal heerlijk !!
    ff tussendoor.. we gaan dit jaar met le Fest groupe naar Les Ardentes.be we zouden 't allen een plezierig naasmaakje beleven met het bevestigende gevoel dat ook jij Adonis Benjamin er zou willen delen met Groupe le Fest!
    Tickets zijn een stuk goedkoper dan Werchter..
    Maar denk dat deze er nog wel zijn als Adonis terug in het ohzo heerlijke Nederlandje...

    x,

    Mickey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 16716

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: