Verveling en overdosing HK - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Verveling en overdosing HK - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Verveling en overdosing HK

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

03 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Valt wel mee hoor maar zo voelde het even. Dit is echt mijn laatste mail uit HK. Ik ben inderdaad met Alex en Hanna naar het art museum geweest. Daarna wilde ze shoppen en ze gaan morgen avond naar Vietnam. Dus heb ze gedag gezegd en heb er een ardesje bij in London. Ben toen nog naar het financial building (HK island en het hoogste gebouw, in 35 sec. naar de 55e verdieping) geweest voor het uitzicht. Toen terug en heerlijk in een vega restaurant gegeten. Het was helemaal leeg en de bazin zat een tafel naast me haar verzekering te bellen n.a.v. een auto ongeluk. Spreek namelijk ook al vloeiend chinees, haha. Daarna weer een goede massage gehad. Ga nu ook niet veel meer lopen en terug naar mijn plek. Ik had wat geld verstopt in de badkamer op de lamp. Het licht was stuk en na reparatie was het weg. Naar gevraagd bij de dame aan de deur, ik kreeg het van haar terug, ik heb haar een flinke tip gegeven. Lief oud vrouwtje wat daar dag en nacht zit, en mocht een wekker lenen de afgelopen dagen. Ik heb net een extra geheugenkaartje gekocht voor de zekerheid. Ik heb het idee dat ik Hk aardig heb gezien de afgelopen dagen en dus tevree. De groeten

  • 03 Maart 2009 - 12:00

    Ineke Johan:

    De moraal; stop nooit geld in kapotte lampen. 'tis net als op de beurs, zonder oude en betrouwbare relaties ben je het kwijt. Overigens naast de 55e verdieping, vloeiend Chinees en massage geeft zo'n ervaring wel sjeu aan HK.

    Wanneer Hk in je kielzog verdwijnt vliegen we in gedachten met je mee. We rekenen erop dat het vies warm is in Djakarta en nemen preventief een norit en zet een zonnebril op he zodat ze je niet meteen herkennen op straat.

    We zijn erg benieuwd naar je avontuur, .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 16713

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: