laatste dag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

03 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Het is ongelofelijk hoe snel je in zo'n alles weet te vinden. Bij de metro eerst even uitzoeken hoe dat gaat en nu loop ik er in alsof ik dat al jaren doe. Koop mijn broodjes een straatje verder, 2x goedkoper. btw best lekker zonder gsm opzak en alleen wat geld opzak. Een paar dingen die me elke keer weer opvallen zijn. De mensen kunnen echt niet uit hun hoofd rekenen, zelf bij de bank gebruiken ze een rekenmachine?? Ik zei wel een thuis dat het closedoor knopje in de lift het meest gebruikte knopje is in China, nou het is waar stelletje ongeduld. Ik ga zo met Alex en Anna naar het artmuseum. Morgen ochtend vertrek ik vroeg en ben rond 13 uur in Jakarta. Eindelijk die zon in, yeeaaa. Ik heb nu bijna dagelijks gemaild maar dat wordt daar vast minder. Gr.

  • 03 Maart 2009 - 08:01

    Mickey Ortega....:

    He Lieve Bennie!
    Klinkt goed man al jou verhaaltjes!!
    Als ik het lees verlang ik weer naar mijn volgende snoepreisjes...
    Ben geniet en ben benieuwd naar jakarta!

    Mickey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 16795

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: