Lan Kwai Fong - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Lan Kwai Fong - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Lan Kwai Fong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

01 Maart 2009 | Nederland, Rotterdam

Dit is een leuk buurtje op HK island. Daar ben ik gisteren op stap geweest. Alleen maar barretjes en restaurants. Ik heb daar met wat internationale rechtenstudenten gesproken. Ik zou daarna wat gaan eten maar toen zat ik weer te kletsen met Deb Steve en Jim. Toffe lui die zijn hier al enkele jaren leraar. Best lang met ze gepraat en gelijk naar de goede plekken gevraagd. Jim woont op Jalla island en het moet daar erg mooi zijn. Ben op verschillende plekken geweest zelf in een soort 'cinema' (een club in Rotterdam), Steve heeft mij even snel wt goede plekken gewezen. Had na die biertjes niet zo'n honger meer maar ben toch om 1 uur wat gaan eten bij een drukke chinees. Toen nog een drukke club binnen gelopen (20euro) en dat was dan wel weer erg leuk. Best prijzig hier gisteren toch even 100 euro er doorheen gejaagd. In die tent leuke mensen ontmoet, volop internationaal. Met Chinese staan praten die zelf hier op vakantie zijn. Vrijwel iedereen spreekt engels hier en ze zijn aardig. Toen met een toffe taxichaufeur naar huis. Law (zijn naam) vond het leuk me te ontmoeten, dus nu heb ook al mijn personal taxidriver. Zit nu naast een dikke rokende vrouw die zit te boeren, hihi. Het is lekker buiten maar heb nog geen zon gezien. Ga zo maar eens wat rond lopen in de buurt. BTW voor de mensen die mijn verhalen te lang vinden, jammer want dit is ook gelijk mijn dagboek.

  • 01 Maart 2009 - 08:27

    Jolanda:

    Hey Ben! Klinkt goed, ik heb je nog een mailtje gestuurd met nog een aantal tips voor Hong Kong. Om s'avonds rond te lopen is Temple street ook erg leuk!

  • 01 Maart 2009 - 09:31

    Ilse:

    Ha Ben!
    Valt mee hoor, de lengte van je berichten...precies goed ;)
    Kus

  • 01 Maart 2009 - 11:21

    Fleur:

    Hi :-D, sluit me helemaal bij Ilse aan ;-). Juist leuk om jouw ervaringen te lezen ... x, Fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 16788

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: