Hong Kong - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Benjamin Witte - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

28 Februari 2009 | Nederland, Rotterdam

He hallo daar,
Op schiphol stond er een vrouw naast me in de rij, ze voelde een bobbeltje onder haar borst, waardoor ze gelijk in de stress schoot. Ik zat toen nog en heb haar enigszinds tot kalmte gebracht. Leuk mens btw ze ging haar beste maatje opzoeken in Jakarta van 19jr oud?? Ik heb niet kunnen slapen dus de rit was best lang. Bij aankomst dacht ik even te pinnen maar alle twee mijn passen werkte niet, zucht. Toen maar gewacht totdat de bank open ging en met mijn paspoort geld opgenomen, lekker handig (hoop dat mijn passen nog werken). Wat een Chinading hier zeg. Ik zat al gelijk in de HK stress hier. De metro sluit niet lekker aan hier dus met de bus naar mijn Guesthouse, google maps zat ernaast dus moest 3 km extra lopen. Wat een wereld hier. De guesthouse entree is net een film. Ik zit boven een kleine indoor markt in een slechte kamer. Met een max gevulde lift naar de 15e, hier zitten appartementen, horeca allerlei bedrijfjes. Alle nationaliteiten zijn vertegenwoordigd. Net even 5 uur geslapen en een fijne hete douche genomen. Ik kan mijn nieuwe mobieltje hier kopen voor 55 euries zonder afdingen en van allerlei zwarte verkopers iwc horloges etc. Ik ga eerst even lekker eten en dan HK Lan Kwai Fong uitgaanswijk in. Gr.

  • 28 Februari 2009 - 08:31

    Mam:

    hoi lieve Bem
    Fijn dat je goed geland bent enz De rest is even wennen he?
    Wel weer avontuur!X Ons

  • 28 Februari 2009 - 09:27

    Noortje:

    Heej! Klinkt goed, het begin van je avontuur!
    Hier redden we het net nu je vertrokken bent. Ben even wezen kijken in de Tiki's en de camping en hoewel ietwat onwennig zonder jou, gaat ook hier het feest gewoon door:) Paar leuke gasten leren kennen en nog op een gezellig feestje beland!
    Nu ga ik naar jarig vriendinnetje in Amsterdam, zal ook wel weer leuk worden vanavond.
    Geniet ervan daar! x Noor

  • 28 Februari 2009 - 09:43

    Fleur:

    ha Bennie ;-), fijn dat je goed bent aangekomen en ja, ik denk dat HK stress bij HK hoort (al is het maar van 'horen zeggen') ... take care, doe voorzichtig met veel plezier, xx

  • 28 Februari 2009 - 10:44

    Dieter:

    He, doe mij ook effe zo'n nieuw mobieltje, stuur maar via de post, zorg ik dat jij geld krijgt daar, faire deal toch, haha gr. Dieter

  • 28 Februari 2009 - 13:00

    Jeroen,..:

    leuk,..
    Ik heb ook weer zin om te gaan,..!!

  • 28 Februari 2009 - 17:05

    Ineke-johan:

    Goed dat je weer aan de grond bent- kijk uit voor bobbeltjes onder borsten- ook al zit je in een film, daar loop je mee aan de grond. Advies;ingeval een IWC zakt naar 35 en hij lijkt minstens 3000,kopen voor je vader!

  • 01 Maart 2009 - 01:24

    Bartelomeus:

    Daar zijn ze weer. Ik heb ze gemist die mooie verhalen. Niet te heet douchen hoor, is slecht voor je huid, hahaha. Groet,
    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Benjamin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 16780

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 April 2015

Vietnam

27 Februari 2014 - 18 April 2014

New Zealand

27 Februari 2009 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: